Projekta mērķis ir veidot starptautisku starpnozaru mārketinga un inovāciju sabiedrību.

Projekta mērķis ir veidot starptautisku starpnozaru mārketinga un inovāciju sabiedrību.
Projekta mērķis ir izstrādāt kopīgu starpdisciplināru maģistra studiju programmu starptautiskajā tūrisma un pasākumu vadībā, kas tiks realizēta trijās Baltijas valstīs, apvienojot piecu valstu zināšanas un kompetenci, lai atbalstītu modernizāciju, internacionalizāciju un inovācijas augstākajā izglītībā.
Projekta mērķis ir attīstīt vienotu zīmolvedības platformu Baltijas jūras reģiona un tā daļu marketingam, veicināt vienotu identitātes apziņu Baltijas jūras reģionā, kā arī identificēt un popularizēt reģiona dzīvesstilu.
Mērķis: nodrošināt uzņēmējdarbības apmācību kursa „Kļūsti par uzņēmēju 5 dienās” īstenošanu topošo uzņēmēju kompetences paaugstināšanai, iesaistot apmācībās pēc iespējas lielāku studentu vai citu biznesa ideju autoru skaitu, vienlaikus veicinot plašāku un daudzpusīgāku apmācību pakalpojumu pieejamību Latvijas reģionos.
Mērķi: nodrošināt bezdarbniekiem un darba meklētājiem iespēju paaugstināt konkurētspēju; nodrošināt spēju pielāgoties mainīgajam darba tirgus pieprasījumam; palielināt bezdarbnieku un darba meklētāju iespēju integrēties darba tirgū.