Vidzemes Augstskola tuvina studiju procesu reālai uzņēmējdarbības videi | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 
Vidzemes Augstskola ielūdz uz Zinātnieku nakts pasākumiem Valmierā
Visā Eiropā un arī Vidzemes Augstskolā (ViA) šī gada 30. septembrī notiks Zinātnieku nakts pasākumi. Augstskola un...
22.09.2016
Ekoskolu zaļais karogs turpina plīvot Vidzemes Augstskolā
Pirmdien, 19. septembrī, Vidzemes Augstskolai atkārtoti tika piešķirta Zaļā karoga balva. Tas tiek piešķirts mācību...
21.09.2016
Vidzemes Augstskolas studenti un darbinieki startē Valmieras maratonā
Svētdien, 18. septembrī norisinājās skriešanas seriāla „Bigbank Skrien Latvija” 6. posms – 10. "Sportlat Valmieras...
20.09.2016
Vidzemes Augstskolā atgriežas vieslekciju programma “SMART Lunch”
„Smart lunch” vieslekciju programma šajā studiju gadā tiks atklāta, trešdien, 21. septembrī, par sapņu piepildīšanu un...
20.09.2016

Vidzemes Augstskola tuvina studiju procesu reālai uzņēmējdarbības videi

Ziņa pievienota - 11.09.2013

13. septembrī Vidzemes Augstskolā viesosies uzņēmuma „Latvijas Piens” mārketinga direktore Ramona Kalniņa un zīmola vadītāja Anete Urka, lai uzsāktu uzņēmuma un augstskolas sadarbību studiju kursā „Reklāma”. Sadarbības galvenais mērķis ir studentiem dot iespēju pielietot teorētiskās zināšanas praksē, izstrādājot reklāmas risinājumus Latvijā ražotiem pārtikas produktiem un saņemot vērtējumu par savu veikumu ne tikai no mācībspēkiem, bet arī uzņēmuma pārstāvjiem. Tādējādi studenti varēs gūt praktisku priekšstatu par mārketinga aktivitāšu īstenošanu reālā uzņēmējdarbības vidē. Uzņēmumam, savukārt, tā ir iespēja veidot dialogu ar jauniešiem un iegūt netradicionālu skatījumu uz savu produktu mārketinga komunikāciju.

Studiju kurss „Reklāma” Vidzemes Augstskolā tiek īstenots starptautiskajā studiju modulī, un kursu apmeklēs ne tikai Latvijas studenti, bet arī jaunieši no Spānijas, Francijas, Slovākijas un Kazahstānas. Starptautiskajā studiju modulī tiek īstenota integrēta pieeja studiju procesam, kad vienā kursā sadarbojas vairāku specialitāšu mācībspēki, lai studentiem dotu vispusīgāku priekšstatu par apgūstamo priekšmetu. Studiju kursā „Reklāma” studenti iepazīs reklāmas kā mārketinga komunikācijas veida raksturīgās īpatnības, reklāmas semiotiskos aspektus, kā arī apgūs prasmi darboties ar multimediju rīkiem, lai paši saviem spēkiem varētu veidot reklāmas materiālus.

„Latvijas Piens” ir Latvijas zemnieku kooperatīviem pilnībā piederošs uzņēmums, kurā apvienojušies vairāk nekā 600 Latvijas piensaimnieki – drosmīgi, uzņēmīgi, patiesi cilvēki, katrs ar savu stāstu un iedvesmu. Uzņēmums izveidots ar mērķi efektīvi pārstrādāt Latvijā ražotu pienu augstas kvalitātes produktos, stabilizēt situāciju piena nozarē valstī, nodrošinot garantētu iepirkumu un iespējami labāko cenu kooperatīvu biedru saražotajam pienam. Tādējādi „Latvijas Piens” vēlas veicināt labklājību laukos, audzēt lepnumu par pašu paveikto un radīt pienesumu valsts ekonomikai. Šos mērķus uzņēmums realizē ieguldot darbu un zināšanas izcilu produktu izveidē un ražošanā.

ViA ir dinamiska reģionālā mācību iestāde ar aktīvu starptautisko sadarbību, dibināta 1996. gadā un 2001. gadā tā ieguvusi valsts augstskolas statusu. Visas ViA studiju programmas ir akreditētas uz maksimālo termiņu – sešiem gadiem. Tiek piedāvātas studijas sešos studiju virzienos koledžas, bakalaura, maģistra un doktora līmenī.



	
 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016