Vidzemes Augstskola paraksta sadarbības memorandu ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 
Vidzemes Augstskola ielūdz uz Zinātnieku nakts pasākumiem Valmierā
Visā Eiropā un arī Vidzemes Augstskolā (ViA) šī gada 30. septembrī notiks Zinātnieku nakts pasākumi. Augstskola un...
22.09.2016
Ekoskolu zaļais karogs turpina plīvot Vidzemes Augstskolā
Pirmdien, 19. septembrī, Vidzemes Augstskolai atkārtoti tika piešķirta Zaļā karoga balva. Tas tiek piešķirts mācību...
21.09.2016
Vidzemes Augstskolas studenti un darbinieki startē Valmieras maratonā
Svētdien, 18. septembrī norisinājās skriešanas seriāla „Bigbank Skrien Latvija” 6. posms – 10. "Sportlat Valmieras...
20.09.2016
Vidzemes Augstskolā atgriežas vieslekciju programma “SMART Lunch”
„Smart lunch” vieslekciju programma šajā studiju gadā tiks atklāta, trešdien, 21. septembrī, par sapņu piepildīšanu un...
20.09.2016

Vidzemes Augstskola paraksta sadarbības memorandu ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru

Ziņa pievienota - 12.12.2013

ViA rektors Gatis Krūmiņš un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Vidzemes reģionālās nodaļas vadītājs Juris Sleņģis šodien parakstīja memorandu, kurš paredz sadarbību augstākās profesionālās izglītības un uzņēmējdarbības vides ilgtspējīgā attīstībā.

Sadarbība veicinās Vidzemes reģiona uzņēmējdarbības vides izaugsmi, integrējot ViA zinātniski pētnieciskajā darbā uzņēmējiem nozīmīgos pētījumu virzienus. Savukārt augstskolai sadarbība ļaus efektīvāk izvērtēt un nodrošināt augstākās izglītības kvalitāti, veidojot jaunas un aktualizējot esošās studiju programmas, tostarp arī mūžizglītības kursu piedāvājumu. „Lai sagatavotu studiju programmu, un to absolvētu pirmie studenti, nepieciešami vismaz pieci gadi, tāpēc mums jau tagad ir jādomā par to, kādi speciālisti reģiona darba tirgū būs nepieciešami pēc pieciem gadiem,” uzsvēra ViA rektors uzrunājot uzņēmējus.

Vienošanās paredz arī savstarpēju informācijas apmaiņu par Vidzemes reģiona uzņēmējdarbības vides aktualitātēm un augstākās profesionālās izglītības attīstības perspektīvām, kā arī aktuālajiem pētījumu rezultātiem.



	
 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016