Vidzemes Augstskolā par labas komunikācijas priekšnosacījumiem stāstīs Ģirts Ozoliņš | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 
Vidzemes Augstskola ielūdz uz Zinātnieku nakts pasākumiem Valmierā
Visā Eiropā un arī Vidzemes Augstskolā (ViA) šī gada 30. septembrī notiks Zinātnieku nakts pasākumi. Augstskola un...
22.09.2016
Ekoskolu zaļais karogs turpina plīvot Vidzemes Augstskolā
Pirmdien, 19. septembrī, Vidzemes Augstskolai atkārtoti tika piešķirta Zaļā karoga balva. Tas tiek piešķirts mācību...
21.09.2016
Vidzemes Augstskolas studenti un darbinieki startē Valmieras maratonā
Svētdien, 18. septembrī norisinājās skriešanas seriāla „Bigbank Skrien Latvija” 6. posms – 10. "Sportlat Valmieras...
20.09.2016
Vidzemes Augstskolā atgriežas vieslekciju programma “SMART Lunch”
„Smart lunch” vieslekciju programma šajā studiju gadā tiks atklāta, trešdien, 21. septembrī, par sapņu piepildīšanu un...
20.09.2016

Vidzemes Augstskolā par labas komunikācijas priekšnosacījumiem stāstīs Ģirts Ozoliņš

Ziņa pievienota - 04.11.2015

Turpinot Latvian Art Directors Club (LADC) izglītības programmu Latvijas augstskolās, 11. novembrī, trešdienā, vieslekciju cikla ietvaros Vidzemes Augstskolā (ViA) uzstāsies Ģirts Ozoliņš ar lekciju: “Stratēģija. Ideja. Izpildījums. Labas komunikācijas priekšnosacījumi.” Publiskā lekcija norisināsies ViA ēkā, Cēsu ielā 4, plkst. 14.00, tā būs bez maksas, un uz lekciju ir gaidīts ikviens interesents.

Ģirts Ozoliņš reklāmā un mārketingā darbojas kopš 1994. gada. Kopš 2005. gada kā vadītājs darbojies pilna servisa reklāmas aģentūrā IDEA, kas ir viens no 15 IDEA GROUP uzņēmumiem, kas pārstāv starptautisko komunikācijas aģentūru tīklu HAVAS. Ģirts Ozoliņš ir Latvijā ieviesis vairākas inovatīvas tirgus izpētes metodikas un stratēģiskās plānošanas metodes. Kā vieslektors vairākus gadus ir pasniedzis lekcijas Rīgas Stradiņa universitātē, regulāri vada seminārus un lekcijas par mārketinga stratēģiju, radošās domāšanas un inovāciju tēmām.

Vieslektors iezīmējot lekcijas tematiku atzīst: “Aģentūras un uzņēmumi saprotas daudz labāk un iegulda būtiski mazāk pūļu zīmolu un reklāmas kampaņu izveidē, un arī kampaņu rezultāti ir labāki, ja abas puses ir vienojušās par vienkāršiem, bieži piemirstiem principiem sadarbībā.”

Interesentiem lūgums iepriekš reģistrēties: http://www.va.lv/lv/ladc

LADC iniciatīvu “Vieslekciju programma augstskolās” Latvijas augstskolās uzsāka pagājušā gada decembrī ar kluba prezidenta un reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka vieslekciju. Programmas mērķis ir veicināt pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību, kā arī iedvesmot jaunos talantus.

Biedrība "Latvian Art Directors Club" apvieno radošo industriju, reklāmas un mārketinga profesionāļus un rūpējas par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi.



	
 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016