Vidzemes Augstskolā par ietekmīgu zīmolu veidošanu stāstīs Andris Rubīns | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 
Vidzemes Augstskola ielūdz uz Zinātnieku nakts pasākumiem Valmierā
Visā Eiropā un arī Vidzemes Augstskolā (ViA) šī gada 30. septembrī notiks Zinātnieku nakts pasākumi. Augstskola un...
22.09.2016
Ekoskolu zaļais karogs turpina plīvot Vidzemes Augstskolā
Pirmdien, 19. septembrī, Vidzemes Augstskolai atkārtoti tika piešķirta Zaļā karoga balva. Tas tiek piešķirts mācību...
21.09.2016
Vidzemes Augstskolas studenti un darbinieki startē Valmieras maratonā
Svētdien, 18. septembrī norisinājās skriešanas seriāla „Bigbank Skrien Latvija” 6. posms – 10. "Sportlat Valmieras...
20.09.2016
Vidzemes Augstskolā atgriežas vieslekciju programma “SMART Lunch”
„Smart lunch” vieslekciju programma šajā studiju gadā tiks atklāta, trešdien, 21. septembrī, par sapņu piepildīšanu un...
20.09.2016

Vidzemes Augstskolā par ietekmīgu zīmolu veidošanu stāstīs Andris Rubīns

Ziņa pievienota - 05.02.2015

25. februārī Vidzemes Augstskolā, turpinot uzsākto “Latvian Art Directors Club” (LADC) iniciatīvu “Vieslekciju programma augstskolās”, par ietekmīgu zīmolu veidošanu stāstīs viens no Latvijā atzītākajiem reklāmas speciālistiem, reklāmas aģentūras “DDB Latvija” (DDB) izpilddirektors Andris Rubīns. Publiskā lekcija “Ietekmīgu zīmolu veidošana” norisināsies Tērbatas ielā 10, plkst. 15.30, tā būs bez maksas, un uz to ir gaidīts ikviens interesents. Iepriekšēja pieteikšanās va.lv/lv/LADC.
  
“Kāpēc daudzi zīmoli sabiedrībā atsaucību negūst, lai kā arī necenstos, bet citiem tas izdodas?” ar retorisku jautājumu lekcijas tēmu ieskicē Andris Rubīns. Lai radītu ietekmīgu zīmolu, vairs nepietiek ar labu produktu, cilvēcīgu attieksmi, 24/7 pieejamību un izklaidējošu reklāmu, ja vien tas nav kāds monopola uzņēmums. “Vairāk nekā jebkad nepieciešama skaidra vīzija un atbilstoša rīcība. Ja zīmols iestājas par lietām, kas ir būtiskas arī man vai sabiedrībai kopumā, tad tas jau ir pamats attiecībām, cieņai un mīlestībai,” uzsver A. Rubīns.

Lai kļūtu par lietaskoku, bez mācību grāmatām studentam vajadzīga prakse, un bez pasniedzējiem akadēmiķiem - arī pasniedzēji praktiķi, kuri dara, kļūdās, gūst pamatīgu rūdījumu un vērtīgas atziņas. Rubīns ir pārliecināts, ka “pateicoties šai iniciatīvai, tagad akadēmiskā un praktiskā pasaule Latvijā satiksies nedaudz biežāk.  Tātad – būs vairāk lietaskoku reklāmā, mārketingā un uzņēmējdarbībā!”

DDB komandai Andris Rubīns pievienojās 2000. gadā kā Projektu direktors, pēc trīs gadiem kļuva par Biznesa attīstības direktoru, un 2006. gadā - par izpilddirektoru. Līdz tam ir guvis mārketinga pieredzi strādājot vadošajās pozīcijās A/S „Kaija” un Media Bridge. DDB ir pēdējo trīs gadu apbalvotākā Latvijas aģentūra gan mārketinga efektivitātes konkursā Password, gan radošās izcilības festivālā Adwards. 2014. gadā DDB komanda izcīna Latvijai pirmo zelta godalgu prestižajā Euro Effie Awards festivālā. A. Rubīns ir Latvijas Reklāmas Asociācijas un LADC valdes loceklis, viens no konferences TEDxRiga organizatoriem un Latvijas pirmā sociālā biznesa MAMMU dibinātājs.

Andris ir ieguvis maģistra grādu Latvijas Universitātē, Starptautiskās ekonomikas un biznesa programmā, absolvējis Rīgas Ekonomikas augstskolu. Mācījies DDB universitātē un ieguvis praktisku pieredzi DDB Londonas birojā. Audzina trīs bērnus, fotogrāfē un mīl spēles garšu.

LADC iniciatīvu “Vieslekciju programma augstskolās” Latvijas augstskolās uzsāka decembrī ar kluba prezidenta un reklāmas speciālista Ērika Stendzenieka vieslekciju. Programmas mērķis ir veicināt pieredzes un informācijas apmaiņu starp radošo industriju profesionāļiem un sabiedrību, kā arī iedvesmot jaunos talantus.

Biedrība "Latvian Art Directors Club" apvieno radošo industriju, reklāmas un mārketinga profesionāļus un rūpējas par radošo industriju meistarības un profesionālo standartu izaugsmi.



	
 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016