Studenti sadarbojoties ar „Valmiermuižu” apgūst konsultēšanas prasmes | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 
Vidzemes Augstskola ielūdz uz Zinātnieku nakts pasākumiem Valmierā
Visā Eiropā un arī Vidzemes Augstskolā (ViA) šī gada 30. septembrī notiks Zinātnieku nakts pasākumi. Augstskola un...
22.09.2016
Ekoskolu zaļais karogs turpina plīvot Vidzemes Augstskolā
Pirmdien, 19. septembrī, Vidzemes Augstskolai atkārtoti tika piešķirta Zaļā karoga balva. Tas tiek piešķirts mācību...
21.09.2016
Vidzemes Augstskolas studenti un darbinieki startē Valmieras maratonā
Svētdien, 18. septembrī norisinājās skriešanas seriāla „Bigbank Skrien Latvija” 6. posms – 10. "Sportlat Valmieras...
20.09.2016
Vidzemes Augstskolā atgriežas vieslekciju programma “SMART Lunch”
„Smart lunch” vieslekciju programma šajā studiju gadā tiks atklāta, trešdien, 21. septembrī, par sapņu piepildīšanu un...
20.09.2016

Studenti sadarbojoties ar „Valmiermuižu” apgūst konsultēšanas prasmes

Ziņa pievienota - 01.10.2013

Tūrisma stratēģiskās vadības maģistra studiju programmas studenti, sadarbojoties ar Valmiermuižas alus darītavu, apgūs konsultēšanas prasmes un izstrādās ieteikumus, lai palielinātu uzņēmuma apmeklētāju un tūristu daudzumu. Priekšlikumi tiks sagatavoti Asoc. prof. A. Līviņas kursa „Tūrisma uzņēmumu stratēģiskās vadības”, kā arī ES Erasmus daudzpusējā projekta "Kopīga maģistra studiju programma „Starptautiskā tūrisma un pasākumu vadība'/ ITEM" laikā. Valmiermuižas alus darītava no studentiem vēlas saņemt konsultācijas četros jautājumos - dizaina viesnīcas izveidē, luksus tūrisma attīstības iespējās, kultūras pasākumu pilnveides programmās un Igaunijas ceļotāju piesaistes veicināšanā.

Lai labāk iepazītos ar pašu alus darītavu, septembra vidū studenti devās izpētīt Valmiermuižas alus darītavu. „Šī nebija ekskursija parastā izpratnē, bet gan iepazīšanās ar uzņēmuma vēsturi, attīstību un nākotnes iecerēm, kā arī uzņēmuma filozofiju,” uzsver studenti. Tikšanās bija specifiska, un tā notika alusdarītavas vēstneses, profesionāles savā jomā, Elīnas Megnes vadībā, kas piešķīra sarunai papildu vērtību. Līdz ar to, apskatot darītavu un degustējot Valmiermuižas alu, pētnieki ieguva atbildes uz interesējošiem jautājumiem. „Vēstnese E. Megne bija atsaucīga - labprāt diskutēja un dalījās pieredzē par uzņēmuma profesionālo darbību un attīstību,” priecājas alus darītavas viesi.
 
„Uzņēmums ir mazs, kopumā no tirgus aizņem mazāk kā vienu procentu, taču tas nebūt neliecina, ka tam trūktu attīstības iespēju vai izaugsmes. Tieši otrādāk - pieprasījums pēc Valmiermuižas alus ir lielāks, nekā iespēja saražot, un tādēļ uzņēmumā vienmēr ir manāma rosība,” konstatē alus darītavu apmeklējusī K. Vasaraudze. Ikvienam uzņēmumam, neatkarīgi vai tas ir liels vai mazs, svarīga ir peļņa. „Alus darītava pierāda, ka bez ienākumiem svarīga ir arī sadarbība un reģiona attīstība, jeb „ja labi ies citiem, tad mums arī ies labi””, uzņēmuma filozofiju skaidro K. Vasaraudze. „Tieši tādēļ „Valmiermuižas” veikaliņos ir pieejama arī reģiona konkurentu produkcija,” piebilst studente.

Savukārt maģistrante I. Reijere pēc alus darītavas izpētes izteicās, ka ir personīgi sajutusi darītavas spēcīgo auru un izteiktu komandas garu. „Jutos kā ciemos pie tuviem draugiem, un viscaur gaisā virmoja alus saldenrūgtenā garša,” par savām izjūtām stāsta I. Reijere. Studente ir pārliecināta, ka „ciemošanās Valmiermuižas alus darītavā bija gan emocionāls baudījums, gan ieguvums profesionālā līmenī.”

Tāpat ar redzēto ir apmierināts tūrisma stratēģiskās vadības students A. Andžāns: „Guvām pirmos iespaidus, kas palīdzēs tālākā darbā, tomēr darba gaitā aktīvi turpināsim komunicēt ar Valmiermuižas alus darītavas pārstāvjiem, lai gala iznākums būtu vērtīgs gan studentiem, gan alus darītavai.”
 

Rakstu sagatavoja Tūrisma stratēģiskās vadības maģistra studiju programmas studenti I. Reijere, K. Vasaraudze, A. Andžāns un Tūrisma un viesmīlības vadības fakultātes asociētā profesore Agita Līviņa

 



	
 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016