Docente Ieva Bērziņa piedalās trešajā politiskā mārketinga forumā | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 
Vidzemes Augstskola ielūdz uz Zinātnieku nakts pasākumiem Valmierā
Visā Eiropā un arī Vidzemes Augstskolā (ViA) šī gada 30. septembrī notiks Zinātnieku nakts pasākumi. Augstskola un...
22.09.2016
Ekoskolu zaļais karogs turpina plīvot Vidzemes Augstskolā
Pirmdien, 19. septembrī, Vidzemes Augstskolai atkārtoti tika piešķirta Zaļā karoga balva. Tas tiek piešķirts mācību...
21.09.2016
Vidzemes Augstskolas studenti un darbinieki startē Valmieras maratonā
Svētdien, 18. septembrī norisinājās skriešanas seriāla „Bigbank Skrien Latvija” 6. posms – 10. "Sportlat Valmieras...
20.09.2016
Vidzemes Augstskolā atgriežas vieslekciju programma “SMART Lunch”
„Smart lunch” vieslekciju programma šajā studiju gadā tiks atklāta, trešdien, 21. septembrī, par sapņu piepildīšanu un...
20.09.2016

Docente Ieva Bērziņa piedalās trešajā politiskā mārketinga forumā

Ziņa pievienota - 31.07.2014

2014. gada 24. un 25. jūlijā Vidzemes Augstskolas docente Ieva Bērziņa piedalījās trešajā politiskā mārketinga forumā Bukarestē ar referātu ”Krievijas krāsaino kontrrevolūciju stratēģijas”. Forums tika organizēts vairākās tematiskās grupās – politiskās komunikācijas uztvere un vēlēšanu modeļi, uzticēšanās politiķiem, jauni politiskie tirgi, kā arī Krievijas politika no starptautiskās propagandas viedokļa.

Konferences īpašais viesis bija Brūss Ņūmens (Bruce Newman), viens no pasaules vadošajiem politiskā mārketinga teorētiķiem un šīs pētniecības jomas pamatlicējiem. Ņemot vērā aktualitātes pasaules politikā, arī viņa runa bija saistīta ar Krievijas problemātiku un foruma dalībniekiem tika piedāvāts salīdzinošs skatījums uz politiskajām vērtībām ASV, Krievijā un Ķīnā.

Politiskā mārketinga forums ir kļuvis par tradicionālu ikgadēju tikšanās vietu zinātniekiem, kuru interešu lokā ir jautājumi, kas ir saistīti ar politiku un sabiedriskā viedokļa vadīšanu un ietekmēšanu. Foruma īpašā vērtība ir iespēja diskutēt par politisko mārketingu un komunikāciju ar kolēģiem, kas pārstāv gan dažādus reģionus, gan atšķirīgas specializācijas – mārketings, psiholoģija, komunikācija, politika.



	
 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016