Atvērtā lekcija par reklāmu radio | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 
Vidzemes Augstskola ielūdz uz Zinātnieku nakts pasākumiem Valmierā
Visā Eiropā un arī Vidzemes Augstskolā (ViA) šī gada 30. septembrī notiks Zinātnieku nakts pasākumi. Augstskola un...
22.09.2016
Ekoskolu zaļais karogs turpina plīvot Vidzemes Augstskolā
Pirmdien, 19. septembrī, Vidzemes Augstskolai atkārtoti tika piešķirta Zaļā karoga balva. Tas tiek piešķirts mācību...
21.09.2016
Vidzemes Augstskolas studenti un darbinieki startē Valmieras maratonā
Svētdien, 18. septembrī norisinājās skriešanas seriāla „Bigbank Skrien Latvija” 6. posms – 10. "Sportlat Valmieras...
20.09.2016
Vidzemes Augstskolā atgriežas vieslekciju programma “SMART Lunch”
„Smart lunch” vieslekciju programma šajā studiju gadā tiks atklāta, trešdien, 21. septembrī, par sapņu piepildīšanu un...
20.09.2016

Atvērtā lekcija par reklāmu radio

Ziņa pievienota - 03.03.2013

2013.gada 5. martā no plkst.11.20 līdz 12.50 Vidzemes Augstskolā Cēsu ielā 4, 305. auditorijā notiks atvērtā lekcija par radio reklāmas izgatavošanu un kampaņu plānošanas praksi ar uzņēmuma 80art un Radio Valmiera darbinieku dalību.

Viesi Toms Bergs un Andris Jurga ir  audio reklāmas studijas 80art dibinātāji un labākie darbinieki. 80art ir uzņēmums, kas radies Vidzemes Augstskolas T-ielas auditorijā, joprojām dzīvo Valmierā un ir pilntiesīgs Valmieras Biznesa un inovāciju  inkubatora uzņēmums. Toms stāsta par to, kā strādā 80art: „Domājam un radām audio reklāmas, lai tās būtu patīkamas ausij un sasniedz vēlamos mērķus. Daži no mūsu klientiem,  kas ir atzinuši mūs par labu esam, ir Subaru, Volkswagen, Honda, Norvik  Banka, Stenders, ECCO apavi un citi.” Vieslekcijā Toms un Andris runās par šādiem jautājumiem: Kas ir audio reklāma? Kādi ir labi un ne tik labi audio reklāmas piemēri? Kas ir vajadzīgs, lai veidotu audio reklāmas?

Sandra France ir Radio Valmiera reklāmas nodaļas vadītāja. Mediju vidē Sandra strādā jau vairāk kā piecus gadus. Savus spēkus ir izmēģinājusi gan TV radošajā vidē, gan radio studijā, lasot ziņas.  2006. gadā vasaru pavadīja ASV, pārdodot grāmatas door-to-door (iet pie klienta uz mājām ar produktu paraugiem bez iepriekšējas sarunāšanas). Summējot visu iepriekšējo pieredzi, Sandra ir  sapratusi, ka darbs ar uzņēmējiem, ieviešot dažādus reklāmas projektus, ir tas, kas padodas vislabāk un dod vislielāko gandarījumu. Tas ir darbs, kurā jāspēj pārliecināt un jābūt pārliecinātam, jāpārzina mediju joma, reklāmas tirgus, dažādu citu nozares uzņēmumu darbības specifika, lai katram klientam atrastu vispiemērotāko risinājumu.
Vieslekcijā Sandra aplūkos šādus stereotipus, kas pastāv radio reklāmas jomā: Vai vislabākajā reklāmas kampaņā jābūt  10 atskaņošanas reizēm dienā? Vai vissefektīvāk radio reklāmu izvietot tikai no rīta un braucamajā laikā? Vai izvietot reklāmu tikai tajās radio stacijās, kuras klausās mani  draugi, ģimene un kolēģi? Vai 60 sekunžu reklamas klips ir efektīvāks kā 30 sekunžu reklāmas klips? Vai mediju cilvēki paši izdomā auditorijas reitingus? Vai mūsdienās uzņēmums var nopelnīt miljonu, reklamējoties tikai radio?

Atvērtā lekcija notiek studiju kursā Reklāma, taču uz to laipni un bez maksas ir aicināti visi interesenti. Lekcija arī tiks translēta augstskolas mājas lapā ww.va.lv/tiesraide

80art.jpg

80art dibinātāji Toms Bergs un Andris Jurga: „Mums patīk audio reklāmas un reklāmām patīkam mēs”.

sandra4.jpg

Radio Valmiera reklāmas nodaļas vadītāja Sandra France: „Vislielāko gandarījumu dod darbs ar uzņēmējiem, īstenojot dažādus reklāmas projektus”.
 



	
 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016