Atvērtā lekcija „Kā pareizi plānot komunikācijas kampaņu Latvijā?” | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 
Vidzemes Augstskola ielūdz uz Zinātnieku nakts pasākumiem Valmierā
Visā Eiropā un arī Vidzemes Augstskolā (ViA) šī gada 30. septembrī notiks Zinātnieku nakts pasākumi. Augstskola un...
22.09.2016
Ekoskolu zaļais karogs turpina plīvot Vidzemes Augstskolā
Pirmdien, 19. septembrī, Vidzemes Augstskolai atkārtoti tika piešķirta Zaļā karoga balva. Tas tiek piešķirts mācību...
21.09.2016
Vidzemes Augstskolas studenti un darbinieki startē Valmieras maratonā
Svētdien, 18. septembrī norisinājās skriešanas seriāla „Bigbank Skrien Latvija” 6. posms – 10. "Sportlat Valmieras...
20.09.2016
Vidzemes Augstskolā atgriežas vieslekciju programma “SMART Lunch”
„Smart lunch” vieslekciju programma šajā studiju gadā tiks atklāta, trešdien, 21. septembrī, par sapņu piepildīšanu un...
20.09.2016

Atvērtā lekcija „Kā pareizi plānot komunikācijas kampaņu Latvijā?”

Ziņa pievienota - 27.04.2012
matiss-gaigals.JPG

Otrdien, 8.maijā plkst. 14:15 -17:30 ViA, Tērbatas ielā 10, auditorijā T103 notiks komunikācijas mediju aģentūras Mediapool stratēģiskā plānotāja Matīsa Gaigala vieslekcija par mediju plānošanas praksi Latvijā. Vieslekcija tiek organizēta studiju programmas „Komunikācija un sabiedriskās attiecībās” studiju kursā  „Reklāma”, taču uz to ir laipni un bez maksas aicināti visi interesenti, kam ir aktuāli komunikācijas kampaņu plānošanas jautājumi.

Vieslekcijas laikā tiks doti praktiski padomi un ieteikumi, kā veidot veiksmīgu sadarbību starp mediju aģentūru un klientu, kā pareizi formulēt darba uzdevumu un izvairīties no tipiskajām kļūdām. Matīss Gaigals pastāstīs arī par svarīgākajiem principiem komunikācijas kanālu izvēlē, to savstarpējo kombinēšanu, kā arī dažādām komunikācijas taktikām. Tiks izskaidroti svarīgākie mediju plānošanas termini un atklāta vides, interneta, preses, radio un TV mediju plānošanas prakse.

Matīsam Gaigalam ir vairāk nekā deviņu  gadu pieredze mārketingā un reklāmā, strādājot vietējās un starptautiskās aģentūrās. Vairāk nekā četrus gadus viņš ir uzkrājis stratēģiskās plānošanas pieredzi, strādājot divās lielajās starptautiskajās radošajās aģentūrās McCann Erickson un Leo Burnett, kā arī vienā no Latvijas vadošajām komunikācijas mediju aģentūrām Mediapool, kur darbojas kopš 2011.gada.

Īpaša pieredze un padziļinātas zināšanas vieslektoram ir tieši pārtikas un telekomunikāciju nozarēs. Ieskatam piedāvājam dažas no kampaņām un darbiem, kuros Matīss Gaigals ir piedalījies un ar kuriem lepojas.

Triatel bezvadu interneta kampaņa.  Viens no pirmajiem agresīvajiem mēģinājumiem pasniegt vīriešu auditorijai ātra bezvadu interneta priekšrocības

Baltkom kampaņa "Zāles pret garlaicību"

Gutta tēla maiņa, sulas vīriņa "Guttiņa" izveidošana un pilns sulas produktu iepakojuma redizains. Gutta bija viens no pirmajiem lielajiem zīmoliem, kas izveidoja jaudīgu draugiem.lv lapu
http://www.draugiem.lv/gutta

Informāciju sagatavoja:
Ieva Dmitričenko
Vidzemes Augstskolas
Sociālo zinātņu fakultātes lektore
E-pasts: ieva.dmitricenko[at]va.lv
Mob.t. 29277566

 



	
 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016