CREATIVE ROOMS - Mūžizglītības programmas Grundtvig mācību partnerības projekts | Vidzemes Augstskola
via
LAT
ENG
 

CREATIVE ROOMS - Mūžizglītības programmas Grundtvig mācību partnerības projekts

Mūžizglītības programmas Grundtvig mācību partnerības projekts 

(2010-1-SE1-GRU06-04756 6)

 

Projekta aktualitātes

18.05.2011. 6. nodarbība kopā ar Rolandu Melbārdi un aktivitātēm dabā.

14.04.2011. 5. nodarbība "Zālītes - Nezālītes". Iespēja uzzināt visu par ārstniecības augu dziedinošajām spējām.

26.03.2011. Zemes stundas sagaidīšana

Sestdienas vakarā uz to pulcējās vairāk nekā 30 cilvēki, kopīgi sajūtot dzīvi bez elektrības un baudot Aivara Zirņa, Paulas Āboliņas- Ābolas, Daniela Guerra Monje ģitāras spēli sveču gaismā.

10.03.2011. 4.nodarbība "Zaļais dzīvesveids" 

Nebiji uz nodarbību? Nebēdā, lūk, te iespējams aplūkot nodarbības prezentācijas:

- Kas ir biedrība Homo Ecos?

- Vai Latvija var kļūt par zaļāko valsti pasaulē?

- Ko dara ZAAO?

Šeit jūs varat aplūkot, kā tas viss izskatījās - nodarbības VIDEO

Par pasākumu - blogā un medijos

3.02.2011. 3.nodarbība "Egles, skujiņas un citas laika un Liktens (Laimas) zīmes baltu rotās un tradicionālajā kultūrā"

Nodarbības sākums FOTO mirkļos (Foto: Nauris Metlāns)

Nodarbības AUDIO materiāls

5.01.2011. 2.nodarbība „21.gadsimta cilvēku izdzīvošanas minimums. Tautas dziedniecība, dzimtā valoda, vārda spēks”

Nodarbības AUDIO materiāls

9.12.2010. 1.nodarbība "Latviskā dzīvesziņa", Vidzemes Augstskola, Valmiera

Nodarbības AUDIO materiāls

Nodarbība FOTO mirkļos (Foto: Gundega Šķēla, Malva Šķēle)

20.10.2010. Zaļā dzīvesveida skolas radošā darbnīca, Vidzemes Augstskola, Valmiera

22.-24.09.2010. mobilitātes brauciens un seminārs projekta parteriem Zviedrijas pilsētā Tranemo

 

10.2011 - 12.2011. Nodarbību cikls "Par un ap tradicionālo dziedāšanu", Vidzemes Augstskola, Valmiera

Nodarbības audio materiāls (Latviešu tautas dziesmas Dz.Nr.1; Dz.Nr.2.; Dz.Nr.3)

Nodarbībā dziedāto tautas dziesmu TEKSTI - Dz.Nr.1; Dz.Nr.2; Dz.Nr.3

Nodarbības apraksts Zaļā Dzīvesveida skolas ŽURNĀLĀ (P.Āboliņa-Ābola)

Projekta idejas vēsture

Radošās istabas (Creative Rooms) idejas pirmsākumi meklējami pirms daudziem gadiem Tranemo, Zviedrijā. Vietējās skolas skolotājs un mākslinieks vēlējās radīt vietu, kur cilvēki varētu satikties un attīstīt savas novatoriskās un radošās spējas. Tā būtu publiski pieejama vieta, kur satiktos dažādi cilvēki, neskatoties uz viņu vecumu, dzimumu vai etnisko piederību. Västra Götaland reģiona pašvaldība Zviedrijā ideju ievēroja un atzina to par ļoti interesantu, un piešķīra līdzekļus radošās istabas attīstībai un realizēšanai. Projekts tika uzsākts 2009.gada sākumā. Vēlāk, lai dalītos ar šo ideju un apgūtu jaunas novatoriskās metodes, Tranemo aicināja citus partnerus, pievienoties un kopīgi izstrādāt projektu plašākā mērogā.

Projekta mērķis

Izveidot radošās istabas, kas veicinātu neformālo mūžizglītību un pieaugušo radošumu, neatkarīgi no vecuma, tautības un prasmēm.

Radošā istaba ir reāla un radoša telpa (vieta), kur cilvēki var satikties un iesaistīties neformālās mūžizglītības aktivitātēs.

Projekta uzdevumi

  • Izveidot radošu istabu (telpu) katrā partnerorganizācijā
  • Nodrošināt studentus/apmācāmos ar radošu un brīvi pieejamu mācīšanās vidi
  • Veicināt radošumu un inovācijas
  • Palielināt vietējās sabiedrības radošo aktivitāti un spējas
  • Vienot radošās istabas partnerorganizācijās ar mūsdienu informācijas tehnoloģiju starpniecību
  • Iesaistīt cilvēkus vietējās sabiedrības attīstībā

Projekta ilgums

2010.gada 1.septembris – 2012.gada 13.jūnijs

 

Projekta partneri

1. Tranemo pašvaldība ZVIEDRIJĀ

2. Guldborgsund pašvaldība DĀNIJĀ

3. Oslo Adult Education NORVĒĢIJĀ

4. Kastelli pašvaldība. KRĒTĀ 

5. Culture center of Habay BEĻĢIJĀ

6. Vidzemes Augstskola LATVIJĀ

 

Projekta mobilitātes braucieni

Tranemo, Zviedrija, 22.-24.septembris, 2010

Habay, Beļģija, 9.-12.maijs, 2011

Heraklion, Krēta, 4.-7.oktobris, 2011

Oslo, Norvēģija, 20.-23.marts, 2012

 

 

Projekta koordinatore Vidzemes Augstskolā:

Zane Kalniņa

zane.kalnina09@va.lv

+371 29743821

 


 
Vidzemes Augstskola © 2006-2016